Ale jak správně vytvořit web, který zákazníka zaujme a posune ho blíž k nákupu.
V rámci online marketingu patří webové stránky k nejčastějšímu způsobu, jak přilákat zákazníka, ukázat mu na co se zaměřujeme a proč by si měl v moři stejných produktů vybrat právě naši firmu. Internetové stránky jsou odlišné, tedy měli by být abychom potenciálního zákazníka zaujali, ale v určitých aspektech jsou si podobné. Jsou to funkce a znaky, na které je zákazník zvyklý a neměli bychom opomenout je umístit také na naše stránky. V případě, že tak neučiníme zákazník by mohl být zmaten a takový zákazník také může z našich stránek odejít.
Co by tedy mělo být na stránkách umístěno? Jedná se o typické zvyklosti, které pomáhají klientovi orientovat se na webu. Jedná se tedy hlavně o menu, které by mělo být vždy zobrazeno pevně na každé stránce a na stejném místě, aby se mohl klient vždy vrátit o krok zpět nebo úplně na začátek. Také bychom neměli zapomenout na tlačítko domů, které bývá často umístěné pod logem naší společnosti. Pokud tak neučiníme klient může být opět zmaten. Důležitá je také sekce o nás, kdy klientovi přiblížíme historii firmy, jaký je náš příběh, jaký je proces výroby našeho produktu a proč by si měl zvolit právě nás.
Další aspekty jsou pouze a jen na nás. Ovšem nikdy není na škodu přidat také možnost odběru novinek a také kontakty. Jedná se o častou chybu, kdy firmy na svých stránkách nemají snadno dohledatelné údaje o kontaktech a zákazník tak často může zvolit ku příkladu jinou firmu, proto bychom měli kontakt vždy uvádět na viditelném místě, který je pro zákazníka snadno dohledatelný. Ale ať se nám zdají naše webové stránky sebevíc přehledné každému se nemusí podařit se na nich zorientovat. Proto mějte na paměti, že je vhodné vždy na každou stránku pevně umístit možnost vyhledávání, která zákazníkovi pomůže rychle a efektivně najít to co hledá. Nikdo nemá čas na stránkách trávit hodiny, a proto se vžijte do kůže zákazníka pomozte mu usnadnit cestu k tomu co právě hledá.