Služby

Vhodná témata pro plátěné tašky s vlastním potiskem


Plátěné nákupní tašky jsou naprosto ideální reklamní plochou. Můžete se o tom snadno přesvědčit sami, až vyrazíte na nákup do města. Je-li taška barevná, a opatřená nápisem v kontrastní zářivé barvě, pak ji nemůžete minout, možná vás její textový obsah nezaujme, ale každopádně ji uvidíte. Tato forma reklamy je navíc lidem příjemná, protože se nikomu nevnucuje tak, jako televizní reklamní spoty nebo billboardy podél silnic, které jen rozptylují pozornost řidičů, a jsou na nich mnohdy zobrazeni politici s ne zrovna čistými morálními úmysly.

Některá reklamní témata lidé přehlížejí a jiná je upoutají. S čím byste mohli mít úspěch, kdybyste chtěli propagovat na plátěných taškách s vlastním potiskem výrobky, služby nebo životní styl?

nákupní taška

Buďte upřímní – pravdivosti a upřímnosti si lidé cení, z pravdivých a upřímných jedinců také vyzařuje lepší energie a s takovými lidmi se dobře spolupracuje, protože jsou komunikativní a ochotní ke spolupráci a k rozumné dohodě. Čím více upřímní budete, tím více dobrých zákazníků a přátel kolem sebe budete mít. Je to nepsaný kosmický zákon, kdy „stejná kvalita přitahuje stejnou či podobnou kvalitu“.

zelená taška

Buďte asertivní – lidé velmi nelibě reagují na to, když se někdo naparuje a vychloubá tak, že kdybyste do něj píchli špendlíkem, splaskne jako mýdlová bublina. V propagaci na reklamním textilu klidně přiznejte své chyby, ze kterých jste se poučili, a díky tomu vaše výrobky děláte lépe. Kde kdo píše, že je nejlepší, nejlevnější, a že musíte určitě jeho služeb využít, je to příliš nápadné a rozhodně to nebudí důvěru.

Používejte osobní příklad – pro reklamní účely dobře působí osobní zkušenost a příklad. Stejně tak i dobré reference zákazníků. Pozitivního osobního příkladu si lidé váží a častokrát jej následují, protože ví, že to funguje, a že je to již odzkoušené.