Myslíte si, že kvalita je opravdu hodně důležitá? Jako třeba certifikát iso 9000? Pokud ano, tak jste mými lidmi. Já totiž opravdu dbám na kvalitu, a to úplně všude. A to nejenom u zboží, ale taky u služeb. Protože jsem taky velice ráda, že existuje systém kvality, který specifikuje normy řady ISO 9000 a to včetně doprovodných a podpůrných směrnic. Tohle se mi opravdu líbí, jako například model rozvoje kvality organizace. Podle mého názoru je to v rovině zdrojů pro lepší kvalitu a taky samozřejmě různých kvalitních výrobků, které musejí projít nějakým testem.
Systémy kvality 9000 se například zaměřuje jak na zákazníka, tak taky na vedení a řízení zaměstnanců, což by mělo být opravdu potřebné a nutné. Neustále se zlepšují a procesní a systémový přístup je vždycky kvalitní a také na úrovni, takže se to každému bude líbit a samozřejmě to taky bude všem opravdu hodně vyhovovat. Zvyšuje se také samozřejmě kvalita systému managementu a taky spokojenosti zákazníků. A co si budeme povídat. Spokojení zákazníci jsou opravdu nejlepší zákazníci, který člověk jako podnikatel může mít, protože ukažte mi nějaký obchod, který nedbá na to, aby jeho zákazníci byli spokojeni.
Je opravdu logické a taky na místě a taky vlastně strategicky výhodné, když svým zaměstnancům, ale taky hlavně zákazníkům nabídnete vždycky to nejlepší, protože systém kvality se v tomhle taky zobrazuje. A když je někdo velice spokojený, tak samozřejmě bude nakupovat služby anebo výrobky dál, takže podle mého názoru bych se na to opravdu zaměřila abych měla všechno kvalitní a zvyšovala bych stále kvalitu, pokud by to šlo. Komplexní služby nastavení systému řízení kvality je také výhodné, hlavně pro ty, kteří dbají na kvalitu a profesionalitu. Takže tady máte alespoň něco málo o tom, jak nejlépe podnikat, aby vám všechno vyhovovalo.